Öne Çıkan Yayın

Perviz bulbule Men seven gozelin mahni sozleri

Perviz bulbule Men seven gozelin mahni sozleri Men seven gozelin benzemir qara gozleri bir gozelin gozune Emr ede asiqi deye gozlerim ust...

8 Ekim 2016 Cumartesi

Mahsun kirmizigul sayqimdan

Dünyaya yeniden bir daha gelseydim Bir değil bin defa seni severdim Yolumuz ayrıldı seni özledim Ne kavgalar ettik Sustum kaldım ah sustum kaldım Saygımdan Başımı eğdim, konuşmadım Hırsımdan Duvarlara yumruk attım Aşkımdan Yüreğime taş bastım sevgimle Sevgimle Başımı eğdim, konuşmadım Öfkemden Duvarlara yumruk attım Derdimden İçtim içtim agladim sevgimle sen benim gökyüzüm Ben bastığın toprak Ben sana mecburum Ben sana tutsak Sen benim evrenim Ben içinde kaçan Ne yaptıysan bana Sustum kaldım ah sustum kaldım Saygımdan Başımı eğdim, konuşmadım Hırsımdan Duvarlara yumruk attım Aşkımdan Yüreğime taş bastım sevgimle Sevgimle Başımı eğdim, konuşmadım Öfkemden Duvarlara yumruk attım Derdimden İçtim içtim agladim sevgimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder